Friss: A nyerő trükk?
Úgy tűnik, a Mercedes talált egy olyan kiskaput a szabályokban, ami nem is olyan kicsi. Ha minden igaz, akkor a versenyző a kormány előre-hátra mozgatásával tudja állítani azt, hogy az első kerekek hogyan álljanak az aszfalton. A kanyarokban szélesen, az egyenesekben összetartva. Ez nagyobb sebességet, kisebb légellenállást és jobb gumikopást biztosít az autónak. James Allison, a csapat technikai guruja azt mondja, minden szabályos, hiszen nem hidraulika működteti a rendszert, hanem pusztán mechanikai alkatrészek, és az FIA előzetesen áldását adta a dologra. Persze most megy az óvás, hiszen úgy tűnik, viszonylag nagy előnyt tud jelenteni. Ha az óvásokat elutasítják, a csapat minden bizonnyal beveti élesben is a találmányt, ami rossz hír az ellenfeleknek. Ugyan mindenkinek le lehetne másolni a megoldást, de ahhoz újra kell tervezni a felfüggesztést és a komplett kormányzási rendszert, ami Andy Green (Racing Point technikai igazgató) szerint még a nagy csapatoknak is kb fél év. Ez bizony sok. Ráadásul, ha minden szabályos, valószínűleg még akkor is betiltják 2021-re, ahogy tették azt az olyan megoldásokkal mint a McLaren F csatornája vagy a Brown GP dupla diffúzora. Mindenesetre nagy ötlet. Kíváncsi vagyok, mi lesz a történet vége.