2020. júl 06.

Karantén Nagydíj - vendégposzt a helyszínről

írta: F1rka
Karantén Nagydíj - vendégposzt a helyszínről

Biztos van, akit érdekel, hogyan zajlott le az első hétvége a RedBull Ringen ebben a helyzetben. Ha köztük vagy, ez a cikk Neked szól!

Karantén Nagydíj – Oláh Krisz jelenti a Red Bull garázsából

Szerda délután érkeztem meg a helyszínre. Természetesen koronavírus teszttel kezdtem, ami egy elég kellemetlen dolog. Annak ellenére is elvégezték, hogy volt nálam egy negatív teszt és egy igazolás, hogy már elkaptam, de felgyógyultam belőle. Az eredmények majdnem, hogy azonnal elkészültek, utána folytathattam az utam a Ringre. Bejelentkeztem a csapatnál, hogy megérkeztem. Egy rövid beszélgetés után elindultam a közvetlenül a szomszédban található hotelbe. A vendégek között csak a csapatok azon tagjai vannak, akik nem a helyszínen, lakóbuszokban töltik az időt.

107378115_3193755957334704_3116288049182521340_n.jpg

Csütörtökön az első online média nap következett, ahol jelen volt az összes versenyző. A sajtósok nem voltak ott, az interjúk előtt készítették fel a pilótákat. Természetesen nem egyszerre, csapatbontásban érkeztek a média centerbe. Tudomásom szerint csak 23 szerencsés ember volt, aki megkaphatta a belépőt. Ebbe már beletartoznak a magazin- és a tv riporterek is. Szerencsére zökkenőmentesen zajlott le a nap.

Pénteken kezdődött a szokásos program, amit talán minden néző ismer. Az első két szabadedzés között szintén sor került pár riport elkészítésére, maszkban és a távolságot betartva. A szabadedzések végeztével lett egy kis szabadidő, megbeszélésekre, esetleges ötletelésekre a fejlesztéseket illetően. Nagyon szürreális volt online beszélgetni a többi csapattaggal, akik ott voltak szintén a helyszínen, csak távolabb. De erre is szigorú szabályok vannak. Nem lehet érintkezni a többi csapat tagjaival. Volt rá példa, hogy én sem tartottam ez be, ahogy mások sem.

107135233_665555734025943_5925656319657770987_n.jpg

A szombati nap is rendben, nyugodtan lezajlott. Páran kaptunk egy kis figyelmeztetést, mert maszk nélkül beszélgettünk más csapat tagjaival. Az időmérő végeztével körülbelül este 10 környékén hagyta el a ringet az utolsó szerelő. Keményen folyt a munka, hogy a legjobbak legyünk. Most ide megosztanám egy szerelő pár gondolatát. 'Nagyon rossz maszkban dolgozni, de legalább itt lehetünk. Nem értem, ha leteszteltek minket és mindenki negatív, miért kell ez a szigor.'

Vasárnap, a verseny napja. Nagyon vidáman indult mindenki a napkezdésre. Közös reggeli után elkezdődtek az előkészületek. A RedBull behűtve, motor beindítva. Elérkezett a rajt. A jó kezdés után hamar csalódottak lettünk. A remény a verseny végén elszállt. Alex szavaival élve “ Thanks, Lewis. Again.“. A verseny után nem lettem volna a Honda részéről jelen lévő delegáció tagja. A komor hangulat az estére jó lett. Csak a következő versenyre koncentrálunk! 110%-ban dolgozik mindenki. Összefoglalva egy nagyon szürreális, keserédes versenyen vagyunk túl, de legalább elkezdtük, és nem ismétlődött meg Ausztrália.”

 

Szólj hozzá

autósport Ausztria Forma-1 F1 Red Bull Formula-1 Forma1 Forma 1 Formula 1 Formula1